8/25/2007

Dupa ploaie

Dupa ploaie, in satul Ruginesti rasar florile

Alya scrie :

"Pentru verde .
Pentru ca imi place laptele .
Pentru ca imi place sa trec prin camera parintilor .
Pentru ca imi plac formele periutelor de dinti si urmele de suzeta pe coperta de carte prafuita .
Pentru ca de fiecare data cand pun mana pe ramasitele brichetei sale albastre mi se opreste respiratia .
Pentru ca imi place sa citesc in mers , pe strada .
Pentru toti cei care se ofera sa-mi dea limbi cand trec pe langa ei pe strada .
Pentru fiecare paieta aurie a fiecarei tipe cu cercei rotunzi , de aur .
Pentru lipitul buzelor de geamul autobuzului .
Pentru impiedicatul de prag .
Pentru sunete mentolate pe strada .
Pentru ca imi place sa vorbesc in simboluri .
Pentru ca vreau fericirea prin puterea cuvantului ."




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Un comentariu:

vladutzu spunea...

tot ce e sens,tot ce e adevar,tot ce e continut real scapa,printre silabele si propozitiunile imortalizate prin fetita ca aburul prin tevile plesnite,acest lucru anuntand nelinistile existentialiste si imposibilitatile de comunicare.
acest insight infantil al micutei fetite ne dezvaluie constienta sa.
suferinta este intotdeauna facuta din timpul care se scurge,fara sa fi format fructul.

ACEASTA GLOATA ,CARE TINEA LA COLIBELE EI MUCEGAITE,A INCEPUT SA FERMENTEZE,RECLAMANDU-SI DREPTURILE.
"MA VOI HOTARI SA TREZESC ARHANGHELUL CE DOARME INABUSIT SUB BALEGARUL LOR.CACI NU PE EI II RESPECT,EI,PRIN EI,IL RESPECT PE EL."
cu dedicatie 4 vic:esenta lucrurilor este si cu cat aerul este mai cald,cu atit realizeaza creaturi mai perfecte,iar din cel mai cald se formeaza sufletele inteleptilor.
nu soarta ta neinsemnata e importanta,ci opera la care colaborezi si care se sprijina si pe tine.