11/03/2008

Plimbare prin Ferentari - short session

Din ce am apucat asa, cateva poze :

Players

Photobucket


Workers

Photobucket



Untitled

Photobucket


Reflexions

Photobucket


Hope

Photobucket


Local

Photobucket



Young photographer

Photobucket


Local

Photobucket


Friendly local

Photobucket


Kids playing

Photobucket



Windows

Photobucket


Buildings

Photobucket


Communication

Photobucket



A way to live

Photobucket




[Poate voi reveni cu o serie mai ampla. Pozele de sus sunt doar o parte superficiala din ce este acolo.]

4 comentarii:

Minnie Mouse spunea...

f reusite! Bravo!

andra spunea...

aia cu porumbeii mi se pare f tare ,ai sa ajungi la viena draga,sau chiar la odessa ;))

Dora spunea...

sa numai vb ca pozele sunt reusite, dar prima in care apar playerii este facuta langa piata rahova a.k.a. "scorpion"...
am I right or am I right?

Ana spunea...

Ei da, excelenta serie. Ai vazut foarte bine viata de acolo. Ce mi-a atras atentia, a fost fotografia cu porumbeii, in mijlocul postarii, ca o urma de puritate in lumea aceea nesigura, periculoasa ( si stiu ce spun).