3/21/2008

Protest urban - politie, tv.

Concept : Poate au fost si altii inaintea noastra
Fotografie : Bostan Victor
Asistent - Fotograf : Cristian Danschi

Special thanks to Bubbles.


** hoya paranoia **


Poza de 100 de lei

Foarte ciudata aceasta zi de 21 martie... Totul a inceput de la un telefon :
a."buna ziua, suntem de la Vodafone, (***) promotie , (***)"
v. "hai du'te'n pula mea, zi cine esti. ca nu am chef de glume"
a." credeti ca este o gluma?!"
v."da!!!"
Si apoi a inceput ala sa imi zica promotiile , plus faptul ca nu e o gluma. L'am lasat (***) , m'am convins ca nu e gluma .

Azi trebuia sa facem un protest: sa luam o tastatura si sa o modificam apoi sa o lipim pe monumentul "dedicat eroilor de la Revolutie" - foarte urat,inestetic,fara nicio legatura. ( de cacat)


Photobucket

(key words : dumb, mue ue, home, 69,delete-shift-delete, etc. *se pot observa in poza - click on it -.)

Una peste alta, treceau niste chinezoi pe acolo...mi'au facut poza in timp ce lipeam aia - "n'au treaba..."
La un moment dat ,in timp ce faceam acolo poze, am simtit o mana pe umar : "cristi, in pula mea..."
Pac-pac, ala imi arata legitimatia. Nu am vazut'o , clar!
Am vazut apoi o camera "ma ,voi nu sunteti de la politie - pro tv, alea alea"
"Crezi ca facem aici glume ma? Ia da ma tu (cameramanu) prin statie sa vina astia sa ii ia datele"
Eu tot nu credeam... mai ales ca omu care a venit sa'mi fluture legitimatia avea gumari (Convershi).
In timp ce ala se agita acolo,ma intreba de ce... celalalt imi baga camera in ochi sa ma filmeze, eu radeam. Nu credeam ca ,ulterior mi s-a spus , exista "biroul de presa de la ministerul de interne...(bullshit maifratilormai).
Pana sa vina echipajul de politie, am ramas numai cu acel chel care ma tot intreba diverse - "ce te'a facut sa faci asta? de ce? e monument ..." eu radeam. "crezi ca e o gluma?! poate iti dau un cap in gura.."Aici am ramas masca. M'am uitat stanga-dreapta, nu era nimeni. "daca'mi da asta un cap un gura, oricum nu am ce sa fac." M'am uitat la el si nu a mai zis nimic.

A venit echipajul cu domnul sublocotenent Stoica Sebastian si domnul Croitoru. Cand am vazut "Croitoru" am zis "clar ,sunt la tv - " Croitorul,come one..."

Apoi am fost dus in cladirea aia din fata monumentului. Nu am retinut cum se cheama. M'au dus intr'o camera unde mi s'au luat datele. Ii trimit un mesaj lui Cristi "afla presa minister interna".Ma suna dupa 10 min "coae, sa nu dai copiile ca nu sunt bune,da'i originalul " . Ce pula mea ma? Se uita ala ciudat la mine... crezand ca sunt vreun infractor sau ceva.
Apoi il sun pe Razvan sa se intereseze de amenda "da'i coae in pula mea, nu plati nimic. " ... Camera avea ecou .
Ma suna Bubbles: "baby,ce faci ,am auzit ca esti la sectie! de la andrei..." . "da ,ca e super caterinca. hai ca tre sa plec, PA! "
In acest timp,tot credeam ca sunt la tv. Ma asteptam sa iasa in pula mea unu dupa o usa si sa'mi zica "HAHA! "
Din pacate nu a fost asa.

*citat din proces: "Aflandu'se in zona Pietei Revolutiei, din Bucuresti, langa monumentul dedicat eroilor revolutiei, din '82, a aplicat prin lipire cu substanta adeziva (=)) =)) ) o tastatura computer,ceea a dus la murdarirea monumentului( =)) =)) HAHAHAHA) mai sus mentionat."

Photobucket


Mentionez ca domnul Croitoru si domnul Stoica au fost foarte de treaba.


----

Teapa lui Iliescu

Monumentul Eroilor Revolutiei, ridicat de curand in Piata Revolutiei din Bucuresti. Aka "Ţeapa lui Ghilduş" (arhitectul).
Expresia îşi are originea în faptul că, la Revolutie, Iliescu a dat ţeapă.


"Ok, rămâne pe la 7. Ne vedem la Ţeapa lui Iliescu :-)"

Sursa : Dictionar Urban

3 comentarii:

Minnie Mouse spunea...

esti nebun! iti jur! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Anonim spunea...

oau. si, te-ai distrat copiind la perfectie conceptul lui mircea nicolae?

da, stiu ca ai mentionat ca "poate au fost si altii". dar totusi.

Victor spunea...

Tocmai prin faptul ca am mentionat "Poate au fost si altii" spune ca nu a fost cu intentie sa "copiez la perfectie" conceptul domnului Mircea Nicolae ptr. ca NU STIAM DE EXISTENTA LUI (nici a persoanei,nici a conceptului in sine). De aceea am si zis , ptr. ca mi s'a parut normal sa fi fost si altii. "oau" !!!

Da,tre' sa recunosc ca m'am distrat asa.